-
De politiek houdt “Het Wilde Westen” van online kansspelen zelf in stand - 27 juni 2017
-
Wint Ajax een Europese prijs? - 23 mei 2017
-
De onthutsende persconferentie van de KNVB - 10 mei 2017
-
Hoort De Vrij in de basis van Oranje? - 10 maart 2017
-
Oranje selectie voor Wit Rusland en Frankrijk met veel (ex) feyenoorders - 30 september 2016
-
Ongelooflijk: Nederland favoriet voor de winst tegen Zweden - 5 september 2016
-
Opnieuw FIASCO Nederlands Elftal tegen Grieken - 1 september 2016
-
Crisis bij Oranje compleet, Blind de volgende? - 31 augustus 2016
-
PSV opnieuw hofleverancier bij voorselectie Oranje - 18 augustus 2016
-
Advocaat verlaat Oranje voor Fenerbahçe - 15 augustus 2016
SBS 6 overspoelt voetballiefhebber met reclames tijdens CL
Sinds de rechten van de Champions League niet meer in handen zijn van de publieke omroep (NOS), wordt de kijker op een avondje Europees voetbal overladen met reclames. Dat bracht een voetballiefhebber op het idee om eens bij te houden hoeveel reclametijd er zit tussen de aftrap van de hoofdwedstrijd en de laatste samenvatting van de overige wedstrijden.
Het resultaat? De kijker wordt ruim 38 minuten getrakteerd op reclameboodschappen. We kunnen in elk geval niet zeggen dat je niet genoeg tijd hebt om even naar de wc te gaan en de hapjes en drankjes aan te vullen. (Foto: thms.nl, Wiki Commons)
Vanaf 20:45 een wedstrijd van anderhalf uur + de samenvattingen. Bij SBS 6 goed voor ruim 38 minuten reclame. pic.twitter.com/e4eLObOUv7
— Chris de Ronde (@FRchris92) 29 september 2015